Blog DISCLAIMER Shout!

Monolog aku- Dunia Dua Hala,antara Maya dan Realiti...
Photo of the Day
I Join

Fanspage
My 1st Giveaway by Shida dan Esya
Written @5:27 PM (0)commens
Assalamualaikum dan selamat pagi,

Tadi lepas edit blog kedua ni yanie terus join GA Gadis Biru,bukan apa sementara broadband tengah ok ni baik buat cepat cepat.Okla,semua syarat GA ni yanie dah ikut dan patuhi semuanya,kot kot kalau ada yang tertinggal kak shida bagitahu la ye hihi.


klik banner untuk join


Seperti syarat ke-4 ,yanie kena sambungkan slogan : saya suka buat blog kerana........

"saya suka buat blog kerana selain dapat menambah ilmu,berkongsi ilmu,mengeratkan silaturahim,saya juga dapat mempamerkan kreativiti saya dalam mengedit blog.blog sekarang ni adalah hasil design saya sendiri.

Hihi terpanjang pulak slogan,tiba tiba idea mencurah2 huhu

Last,kena tag huhu.macam biasalah akan diberitahu di shoutmix/cbox :)
......
GA DONE!!

Labels: